والیبال قهرمانی جاسک 

دهیاری بهمدی بر سکوی قهرمانی ایستاد 



رقابت های والیبال جام رمضان با قهرمانی تیم دهیاری بهمدی به کار خود پایان داد.
 
به گزارش صبح ساحل،  مسابقات والیبال شهرستان جاسک به مناسبت ماه مبارک رمضان در روستای گنگان بخش مرکزی با حضور شش تیم در قالب دو گروه سه تیمی برگزار شد. 
این رقابت ها با حضور تیم های گتان‌، گروک‌، اتفاقات برق‌، دهیاری بهمدی‌، پیشکسوتان گنگان و خرگوشی در دو مرحله گروهی و نیمه نهایی رقابت کردند.
تیم دهیاری بهمدی با هدایت مراد رنجبری در دیدار پایانی این دوره از مسابقات سه بر یک تیم اتفاقات برق را  شکست داد و جام قهرمانی را بالا سر ببرد.
اتفاقات برق با هدایت صفا حیدری در مکان دوم مسابقات ایستاد. تیم گتان با هدایت  ایوب قتالی سه بر دو تیم گروک را شکست داد و سوم شد.
سجاد قنبری از تیم دهیاری بهمدی، بهترین اسپکر رقابت ها لقب گرفت‌، محمد قیصری به عنوان بهترین پاسور از تیم  اتفاقات برق و یحیی قلی زاده از تیم گروک بهترین دریافت کننده رقابت ها معرفی شدند.
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک‌، احمد ارجمند مسئول تربیت بدنی بسیج‌، اسماعیل سالفی مسئول اتفاقات برق و جمعی از بزرگان و ریش سفیدان روستای این بخش برگزار شد و در پایان به تیم های برتر جام قهرمانی اهدا شد.
گفتنی است‌، قضاوت این مسابقات بر عهده خدابخش خداخواه و یوسف قیصر زاده بود که موسی حاجی زاده‌، محمد و مرتضی قیصری مسئولیت برگزاری این دوره را بر عهده داشتند.
 
 
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها